Dane techniczne DL 1000 (2002 – 2012)

SILNIK

Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, V900

Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 996 ccm

Średnica x skok tłoka: 98 x 66 mm

Stopień sprężania: 11,3:1

Moc maksymalna: 97,9 KM (72 kW) przy 7600 obr/min

Moment obrotowy: 101 Nm przy 6400 obr/min

UKŁAD ELEKTRYCZNY

Alternator: 400 W

Akumulator: 12V, 12 Ah

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: koła zębate

Sprzęgło: wielotarczowe mokre

Przełożenia: 1: 3,00; 2: 1,933; 3:1,5; 4: 227; 5: 1,086; 6:1,00

Napęd tylnego koła: łańcuch

PODWOZIE

Rama: podwójna, grzbietowa, aluminiowa

Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy, średnica 43 mm, skok 16 cm

Zawieszenie tylne: amortyzator centralny w pełni regulowany, skok 16 cm

Hamulec przedni: podwójny, tarczowy, średnica 310 mm, dwutłoczkowe zaciski

Hamulec tylny: tarczowy, jednotloczkowy, średnica 260 mm

Opony przód / tył: 110/80 R 19 M/C (59H) / 150/70 R 17 M/C (69H)

WYMIARY I MASY

Długość: 2295 mm

Szerokość: 865 mm

Wysokość: 1395 mm

Wysokość siedzenia: 840 mm

Rozstaw osi: 1535 mm

Minimalny prześwit: 165 mm

Kąt pochylenia główki ramy: 640

Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 240 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 435 kg

Zbiornik paliwa: 22 l

Pojemność zbiornika oleju: 2,9 l

DANE EKSPLOATACYJNE

Prędkość maksymalna: 210 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,7s

Zużycie paliwa: 6,2-7 l/100 km