Dane techniczne DL 1000 (2002 – 2012)
SILNIK
Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, V900
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Średnica x skok tłoka: 98 x 66 mm
Stopień sprężania: 11,3:1
Moc maksymalna: 97,9 KM (72 kW) przy 7600 obr/min
Moment obrotowy: 101 Nm przy 6400 obr/min
UKŁAD ELEKTRYCZNY
Alternator: 400 W
Akumulator: 12V, 12 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe mokre
Przełożenia: 1: 3,00; 2: 1,933; 3:1,5; 4: 227; 5: 1,086; 6:1,00
Napęd tylnego koła: łańcuch
PODWOZIE
Rama: podwójna, grzbietowa, aluminiowa
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy, średnica 43 mm, skok 16 cm
Zawieszenie tylne: amortyzator centralny w pełni regulowany, skok 16 cm
Hamulec przedni: podwójny, tarczowy, średnica 310 mm, dwutłoczkowe zaciski
Hamulec tylny: tarczowy, jednotloczkowy, średnica 260 mm
Opony przód / tył: 110/80 R 19 M/C (59H) / 150/70 R 17 M/C (69H)
WYMIARY I MASY
Długość: 2295 mm
Szerokość: 865 mm
Wysokość: 1395 mm
Wysokość siedzenia: 840 mm
Rozstaw osi: 1535 mm
Minimalny prześwit: 165 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 640
Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 240 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 435 kg
Zbiornik paliwa: 22 l
Pojemność zbiornika oleju: 2,9 l
DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna: 210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,7s
Zużycie paliwa: 6,2-7 l/100 km