Dane techniczne V-Strom 1000 (od 2013)
SILNIK
Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, V900
Rozrząd I DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 1037 ccm
Średnica x skok tłoka: 100 x 66,0 mm
Stopień sprężania: 11,3:1
Moc maksymalna: 100,6 KM (74 kW) przy 8000 obr/min
Moment obrotowy: 103 Nm przy 4000 obr/min
UKŁAD ELEKTRYCZNY
Alternator: 490 W
Akumulator: 12V, 12 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe mokre
Przełożenia:  1:3,00; 2:1.933; 3:1,5; 4:1,227; 5:1,085; 6:0,913
Napęd tylnego koła: łańcuch
PODWOZIE
Rama: podwójna, grzbietowa, aluminiowa
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy upside-down, średnica 43 mm, z pełną regulacją, skok 16 cm
Zawieszenie tylne: amortyzator centralny w pełni regulowany, skok 16 cm
Hamulec przedni: podwójny, tarczowy,  średnica 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Hamulec tylny: tarczowy, jednotloczkowy, średnica 260 mm
Opony przód / tył: 110/80 R 19 M/C (59H) / 150/70 R 17 M/C (69H)
WYMIARY I MASY
Długość: 2285 mm
Szerokość: 865 mm
Wysokość: 1410 mm
Wysokość siedzenia: 830 mm
Rozstaw osi: 1555 mm
Minimalny prześwit: 165 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 64,50
Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 228 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 440 kg
Zbiornik paliwa: 20 l
Pojemność zbiornika oleju: 3,5 l
DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5s
Zużycie paliwa: 6-6,5 l/100 km