Dane techniczne V-Strom 650 (2012 – 2014)
SILNIK
Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, V900
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 645 ccm
Średnica x skok tłoka: 81 x 62,6 mm
Stopień sprężania: 11,2:1
Moc maksymalna: 68,7 KM (50,53 kW) przy 8800 obr/min
Moment obrotowy: 62 Nm przy 6600 obr/min
UKŁAD ELEKTRYCZNY
Alternator: 375 W
Akumulator: 12V, 10 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe mokre
Przełożenia: 1:2,461; 2:1,777; 3:1.380; 4:1,225; 5:0,961; 6:0,851
Napęd tylnego koła: łańcuch
PODWOZIE
Rama: podwójna, grzbietowa, aluminiowa
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego, średnica 43 mm, skok 15 cm
Zawieszenie tylne: amortyzator centralny w pełni regulowany, skok 15 cm
Hamulec przedni: podwójny, tarczowy, średnica 310 mm, dwutłoczkowe zaciski
Hamulec tylny: tarczowy, jednotloczkowy, średnica 260 mm
Opony przód / tył: 110/80 R 19 M/C (59H) / 150/70 R 17 M/C (69H)
WYMIARY I MASY
Długość: 2290 mm
Szerokość: 835 mm
Wysokość: 1405 mm
Wysokość siedzenia: 835 mm
Rozstaw osi: 1560 mm
Minimalny prześwit: 175 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 640
Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 214 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 419 kg
Zbiornik paliwa: 20 l
Pojemność zbiornika oleju: 2,75 l
DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna: 190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2s
Zużycie paliwa: 3,9-4,3 l/100 km