Dane techniczne V-Strom 650 (2012 – 2014)

SILNIK

Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, V900

Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 645 ccm

Średnica x skok tłoka: 81 x 62,6 mm

Stopień sprężania: 11,2:1

Moc maksymalna: 68,7 KM (50,53 kW) przy 8800 obr/min

Moment obrotowy: 62 Nm przy 6600 obr/min

UKŁAD ELEKTRYCZNY

Alternator: 375 W

Akumulator: 12V, 10 Ah

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: koła zębate

Sprzęgło: wielotarczowe mokre

Przełożenia: 1:2,461; 2:1,777; 3:1.380; 4:1,225; 5:0,961; 6:0,851

Napęd tylnego koła: łańcuch

PODWOZIE

Rama: podwójna, grzbietowa, aluminiowa

Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego, średnica 43 mm, skok 15 cm

Zawieszenie tylne: amortyzator centralny w pełni regulowany, skok 15 cm

Hamulec przedni: podwójny, tarczowy, średnica 310 mm, dwutłoczkowe zaciski

Hamulec tylny: tarczowy, jednotloczkowy, średnica 260 mm

Opony przód / tył: 110/80 R 19 M/C (59H) / 150/70 R 17 M/C (69H)

WYMIARY I MASY

Długość: 2290 mm

Szerokość: 835 mm

Wysokość: 1405 mm

Wysokość siedzenia: 835 mm

Rozstaw osi: 1560 mm

Minimalny prześwit: 175 mm

Kąt pochylenia główki ramy: 640

Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 214 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 419 kg

Zbiornik paliwa: 20 l

Pojemność zbiornika oleju: 2,75 l

DANE EKSPLOATACYJNE

Prędkość maksymalna: 190 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2s

Zużycie paliwa: 3,9-4,3 l/100 km